כיצד קולטים פקודת שכר בממשק ממערכת שכר חיצונית? א) הגדרות לטעינה פעולה זו יש לבצע באופן חד-פעמי, לפני תחילת העבודה עם משכורות: יש להיכנס למסך הגדרת פרמטרים לטעינה (נתיב: כספים > תחזוקת כספים > ממשקים להנח"ש > הגדרת פרמטרים לטעינה), לפתוח שורה חדשה עבור קליטה מתוכנת המקור (TAMAL, Michpal, Oketz, Chelan וכו') ולהגדיר פרמטרים רצויים. ב) … להמשך התוכן>>>
גיול חובות לקוחות מטרת התהליך מסמך זה מתאר את דרך הפעולה למעקב אחר דו”חות גיול לקוחות. הנחות עבודה הוגדרו תנאי תשלום ללקוחות במסך הגדרות כספים ללקוחות. הוגדרו תנאי אשראי ואובליגו במסך הגדרות כספים ללקוחות. בוצעו התאמות בחשבונות הלקוחות לפני הרצת דו"ח גיול כלשהו. קבלות שאינן מתואמות לא תילקחנה בחשבון בעת … להמשך התוכן>>>
הוראות הפעלה-ממשק שע"מ – קליטת נתוני ניכוי מס לספקים מטרת התהליך קליטת נתוני ניכוי מס במקור של ספקים באופן אוטומטי לתוכנות פריוריטי/ זום באמצעות מערכת מבזק ("מידע בזמינות קלה"). תשתיות יש לפנות לשרות הלקוחות של שע"מ בטלפון: 02-5688321, ולחתום על חוזה (בו מתחייבים לא לעשות שימוש לרעה בנתונים ועוד). יש לקבל משע"מ שם ומשתמש … להמשך התוכן>>>
הוראות הפעלה: גיול חובות לקוחות מטרת התהליך מסמך זה מתאר את דרך הפעולה למעקב אחר דו”חות גיול לקוחות. הנחות עבודה הוגדרו תנאי תשלום ללקוחות במסך הגדרות כספים ללקוחות. הוגדרו תנאי אשראי ואובליגו במסך הגדרות כספים ללקוחות. בוצעו התאמות בחשבונות הלקוחות לפני הרצת דו"ח גיול כלשהו. קבלות שאינן מתואמות לא תילקחנה … להמשך התוכן>>>
הוראות הפעלה – החזרים כספיים ושוברי אשראי מטרת התהליך זום לעסקים מאפשרת לרשום החזר כספי ללקוח בהמחאה או בהעברה בנקאית. אפשרות נוספת היא לתת ללקוחות שובר אשראי בו יוכלו להשתמש לרכישות עתידיות. רישום החזר כספי ללקוח הנחת התהליך חשבונית זיכוי נרשמה במערכת עבור הלקוח והסכום עליהם מדובר. החזר כספי ללקוח בהמחאה: תיאור … להמשך התוכן>>>