בינה עיסקית – (Business Intelligence (BI

בינה עיסקית (Business Intelligence (BI – במערכת ZOOM ופריוריטי

מערכת ה-(Business Intelligence (BI החדשה של ZOOM / פריוריטי כוללת אוסף כלים ופתרונות בינה עסקית שתכליתם המשותפת היא ניתוח הביצועים של הארגון בצורה רב מימדית, בשילוב גרפיקה מתקדמת. כלים ויזואליים אלה נועדו להיטיב את יכולת הניטור והשליטה של מנהלים. מטרתם להציג ולהתריע בפני מנהלים על בעיות בתחומם ולאפשר להם לנקוט פעולות תיקון יעילות בזמן אמת. המערכת מגיעה מצוידת בעשרות Dashboards ודו"חות OLAP מוגדרים מראש למשתמשי מפתח כגון: מנכ"ל, מנהל כספים, מנהל מכירות וכו'

Dashboards

לוח הבקרה מספק לכל מנהל מידע מיידי על הפרמטרים בתחומו. משתמשים יכולים לצפות בלוח הבקרה בZOOM / פריוריטי או ב-Outlook האישי שלהם. כל משתמש יכול לבחור מתוך רשימה ארוכה של Web Parts (מעל ארבעים)ולהגדיר לוח בקרה אישי – My Dashboard, עפ"י צרכיו. לדוגמא: חלק העוסק במכירות מאפשר לקבל בצורה גרפית את מצב המכירות העדכני, תוך השוואה לתקופות קודמות, עפ"י מימדי המוצר, הלקוח, הסוכן וכו'. בתוך אזור המכירות ניתן "לצלול" מ"רמת העל" כלפי מטה עד לרמת החשבונית הבודדת בתוך ZOOM / פריוריטי. ניתן לארגן את חלקי ה-dashboard, להסתיר, לעצב, לבחור תצוגות גרפיות שונות לכל חלק ובתוכו לסובב, לפלח ולבצע פעולות אינטואיטיביות נוספות.

Key Performance

Indicators
בלוח הבקרה משולבים שעונים המציגים קריטריונים ומדדי ביצוע – KPIs מוגדרים מראש המספקים למנהלים תמונת מצב בזמן אמת: כאשר המחוג  בתחום הירוק ההישגים גבוהים, בתחום הצהוב – בינוניים ובתחום האדום – נמוכים. הגדרת הפרמטרים תשפיע לא רק על השעונים אלא גם על דו"חות ה-OLAP בהם יופיעו נורות בקרה עפ"י עקרון זהה. כלי זה מאפשר גם השוואה של הביצועים בפועל לעומת היעדים שנקבעו.

דו"חות OLAP

דו"חות OLAP הם דו"חות רב מימדים המספקים מבט ויכולת לנתח מידע עסקי קריטי לאורך, לרוחב ולעומק. לדוגמא: היכולת לנתח את המכירות של הארגון לפי חברות (ביחד ולחוד), על-פי תקופות (רב שנתי) ועפ"י כל פרמטר, כגון: סוכנים, לקוחות, משפחות מוצר, מוצרים, סניפים וכו'. התחקור מגיע עד לרמת המסמך בתוך מסכי המערכת. דו"חות OLAP מובנים בZOOM / פריוריטי וזמינים לכל תהליכי המערכת: מכירות, רכש, פרויקטים, שירות, משאבי אנוש, מלאי, כספים, תקציבים, מרכזי רווח ועוד.


Data Cubes

בבסיס המערכת ישנן כ-30 קוביות מוכנות, הכוללות מידע רחב ומעמיק בתחום מסוים: מכירות, רכש, מלאי, תזרים מזומנים, תקציב, פרוייקטים ועוד. את המידע המוצג בקוביות ניתן לתחקר off-line באמצעות MS-Excel 2007. ניתן לבחור פרמטרים ולעצב את הדו"ח בהתאם לצרכי השעה, בעזרת יכולות Dice Slice ניתן לבנות היררכיות גמישות של מימדים לקוביה ע"י המשתמש וכן, לפתוח ולסגור רמות במבנה של עץ מבלי להפעיל מסכים חדשים (בשונה מה-OLAP). את אותן קוביות ניתן לבנות אוטומטית באמצעות מגוון Viewers ב- analysis service שבתוך SQL.

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ומידע נוסף התקשרו :
058-4500100 או לחצו על הלינק: צור קשר

Comments are closed