מכירות, CRM ושיווק

עם זום – פריוריטי לעסקים קטנים, הלקוח תמיד במרכז !

תוכנת Zoom לעסקים מביאה אליכם מערכת מכירות, CRM ושיווק מושלמת.

מערכת CRM ,Zoom לעסקים כוללת את התכונות המתקדמות ביותר.

משתמשי Zoom לא צריכים להתחבט בשאלה "איך אני פותר את נושא ה  CRM?" בזכות המודול המובנה של מערכת ה Zoom .
CRM במערכת, אינטגרטיבי לכלל התהליכים הארגוניים שכן הוא קיים במערכת אחת ללא צורך בממשקים חיצוניים, דבר המקל באופן משמעותי על התחזוק השוטף ועל העלויות הנלוות.
בנוסף ליכולות ה-CRM המובנה Zoom ב קפיצת מדרגה משמעותית יצר המודול החדש Priority on Outlook שמאפשר עבודה מתוך ה-Outlook, תוך קבלת  Dashboards בתחומים שונים , וכן את יכולות הדוחות הרב-ממדיים (OLAP), דוחות מנהלים אנטגרטיבים במערכת אשר משלימים את התמונה למערכת CRM מקיפה, תחרותית ורבת עוצמה.
להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ומידע נוסף התקשרו : 058-4500100
או לחצו על הלינק: צור קשר

פרוט התכונות והמודולים המשרתים את מערך ה CRM ב Zoom :

שיווק ומכירות:

  • ניהול מתקדם של לידים, כולל ניתובם לאנשי המכירות ומעקב.
  • ניהול הזדמנויות מכירה וניתובן לטיפול הסוכנים השונים, קישור הזדמנות לסוכן לפי הגדרות שונות כגון  גודל עסקה, סוג לקוח, אזור גיאוגרפי וכדומה. מעקב אחר ההזדמנות בתוך מחזור המכירה כמו הפיכתה להצעת מחיר להזמנה וכו.
  • אסקלציה בתהליך, יכולות משלוח אי-מיילים אוטומטים ללקוח וניהול תהליך (BPM)להזדמנויות המכירה.
  • ניהול משפך הזדמנויות ובו כלל הזדמנויות, סכום משוקלל להזדמנות, סטאטוס ועוד.
  • ניהול מיזמים שיווקיים  (Campaigns ) כולל לקוחות לקמפיין, תאריכים, מדדי ביצוע ועוד.
  • .ניהול ארועים ומשאבים ללקוחות  קיימים ופוטנצאלים
  • הצעות מחיר שיכולות להיות מבוססות על הזדמנות מכירה. מעבר אוטומטי של הצעה להזמנה.
  • הזמנות לקוח שיכולות להיות מבוססות על הצעת המחיר (ללא צורך בהקלדה כפולה)
  • קישור מלא בין הצעות/הזמנות לעולם הכספים של הלקוח וביצוע התראות חסימות עקב חריגות אשראי ואובליגו.
  • קישור מלא לעולם הלוגיסטיקה במערכת לרבות קטלוג הפריטים המלא, המחירונים והמבצעים.
  • הצמדת כל סוג של קובץ כנספח להצעה או הזמנה.
  • משלוח הצעה/הזמנה בצורה אוטומטית ע"י פקס/אי-מייל וכן תזכורות ומעקב אחר תעודות פתוחות.
  • ניהול תהליך (BPM – Business Process Management) על הצעות המחיר מערכת של ניהול תהליך וקביעת חוקים עסקיים ובקרות, ניתוב הצעה בין גורמים שונים בארגון ואסקלציה.
  • ניהול תהליך BPM על הזמנות לקוח מעקב ובקרה ממצב טיוטא ועד לסגירת ההזמנה, טיפול בהזמנות בעייתיות (הזמנות שמחכות מעל X ימים כממתינות, ה-BPM ישלח מייל למנהל, יתריע וכו) יכולת שיתוף והפעלת המנהלים ותומכי המכירה בתהליך בצורה מושכלת ופרו-אקטיבית.
  • יכולת ייבוא רשימות שיווקיות של לקוחות פוטנציאלים ומעקב אחר הצלחה ואפקטיביות שלהם.
  • יצירת קבוצות לדיוור ממוקד ויכולות מעקב (Follow-Up), יכולת לעדכן את קבוצות הלקוחות במוצרים חדשים, מבצעים, מתן בונוסים וכו..
  • ניהול תסריטי מכירה למוקדנים לרבות טיפול בהתנגדויות מכירה.
  • מעקב אחר 'לקוחות רדומים' שלא מבצעים פעילות (ניתן להגדיר מתי לקוח הוא 'רדום').

לקוחות:

  • ניהול כל התקשורת, התכתובות והפעילויות מול הלקוח לרבות סינכרון דואר נכנס ויוצא מ Zoom ו/או ממיקרוסופט Outlook, שמירת היסטוריה של הצעות, הזמנות פתוחות, חובות, הזדמנויות מכירה, מסמכי לקוח ועוד.
  • יכולת ניהול אנשי קשר ללקוח כולל סנכרון דו-כיווני של הרשימה עם ה-Outlook.
  • ניהול יומן משימות ופגישות מלא כולל תזמון פגישות פנים/חוץ, מול לקוחות ועובדים בארגון כולל סינכון מלא לOutlook.
  • הקצאת משימות מרמת העובד הבודד ועד קבוצות משתמשים והרשאות.
  • ניהול שאלונים ללקוחות.
  • ניהול מסגרות אשראי ואובליגו, כולל התראות וחסימות.
  • סיווגים שונים ללקוח לשימוש בדוחות, קדימות הטיפול וכדומה.

נציגי מכירות / סוכנים:

  • ניהול עמלות סוכנים ולקוחות כסוכנים/מפיצים.
  • חלוקת תחומי הפעילות של הסוכנים לפי חלוקה טריטוריאלית או כל סיווג אחר לרבות חוקים ובקרות.
  • השוואת ביצועי סוכנים מול יעדים תקופתיים חודש, רבעון, מחצית, עד חודש מסוים ועוד.
  • ניהול הרשאות מלא כולל הגבלת היכולת של הסוכן לצפות בנתונים על עסקאות שלו בלבד.
  • כלי דיווח רבי עוצמה דוחות מובנים ודוחות רב-ממדיים OLAP למעקב אחר יעדי מכירה, מיון וסינון הנתונים, זיהוי טרנדים ומגמות, מדידה ובניית תחזית של פעילות המכירות, מדידת ביצועי הארגון ועוד.
  • ניהול 'ספריית מידע' המאפשרת גישה מהירה לחומרי מכירות, חומר שיווקי, פרסומים, הודעות לעיתונות, ברושורים ועוד
  • ניהול 'ידע תחרותי' הכולל הצעות מחיר המתחרים, חומר שיווקי של המתחרים וקישור מהיר להזדמנויות מכירות וכדומה.

אחזור נתונים ודוחות:

  • יכולות 'שליפה' ואחזור נתונים קלה ונוחה מכל מסך לרבות מחולל שאילתות מתקדם עם יכולת חיתוך ומיון לפי כל נתון, יכולת הגדרה מראש ושמירה של מספר שאילתות (ברמת משתמש)
  • המערכת מצוידת בדוחות מובנים לכל התחומים השונים.
  • מחולל דוחות לבניית דוחות בצורת 'עשה זאת בעצמך'.
  • כלי דיווח מובנים OLAP לניתוח מכירות, הצעות, הזמנות, הזדמנויות מכירה, קריאות שירות וכדומה, יכולת חיתוך הנתונים לפי סוכן, מוצר, משפחת מוצר, לקוח, סוג לקוח ועוד.
  • ניתוח לידים לפי מקור הגעתם (פרסומים, תערוכה, לקוח ממליץ ועוד) לשם ביצוע הערכת .ROI

יכולות נוספות:

  • סנכרון מלא של דואר מה -Outlook לתוך המערכת.
  • יצוא נתונים לכלי  Office בלחיצת כפתור, כולל ניהול תבניות Excel ותבניות ל– Word ועבודה עםSmart Tags.
  • יכולת ייבוא ויצוא נתונים מקבצי Excel, ASCII ממערכות אחרות.
  • יומן פגישות מסונכרן עם ה-Outlook הכולל הקצאת משתתפים ומשאבים לכל אירוע.
  • מחוללי חוקים עסקיים ומחוללי נתונים המאפשרים בניית תזכורות והתראות בשליטה שלך בכל מסך ומסך וכן עבור משתמשים שאתה מעוניין בלבד.
  • יכולות של שינוי ועיצוב מסכים והתאמה אישית ברמה של משתמש (ללא צורך בתכנת).
  • אשפי מידע לכל תהליך ב-CRM, עזרה מנחה לגבי אופן העבודה בכל מסך ומסך.
  • סגירות מלאה ובקרה, כל תהליך ב-CRM נמצא לטיפול עובד מסוים ואין 'נפל בין הכיסאות'. 
  • יכולות רב חברתיות, עבודה במסכים רב חברתיים ללא צורך בעבודה על ריבוי מסכים.
  • עבודה עם קטלוג פריטים בעל יכולות מלאות של יחידות מידה, מוצרים בעלי עץ מוצר מורכב, מחיר
  • מינימום, ניהול מחירוני לקוח, מחירים מיוחדים, הנחות, מבצעים, בונוסים ועוד.
  • יכולות ניהול פעילות מול 'שותפים עסקיים'.
  • יכולת מתן הרשאות עד לרמת שדה, נתון, סוג נתון, קריאה כתיבה עדכון וכדומה.

 

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ומידע נוסף התקשרו :
058-4500100 או לחצו על הלינק: צור קשר

Comments are closed