זום,פריוריטי לעסקים קטנים Zoom

תוכנת זום Zoom פריוירטי לעסקים קטנים.

עסק קטן , מה זה ומי הוא עסק קטן?  הכל עניין של הגדרה אישית ופרטית.

לדוגמא:

  • חברה המייבאת אביזרים נלווים לטלפונים סלולארים, יש לה 4 עובדים , מחסנאי , איש רכש , 2 אנשי מכירות וכמובן הבעלים. מחזור המכירות שלה בשנה הוא למעלה מ 20 מליון… האם היא עסק קטן או גדול???

דוגמא נוספת:

  •  חברה המעסיקה 50 טלפנים ונותנת שרותי מוקדי מכירות וסקרים ועוד, ומחזור המכירות שלה השנתי כ 8 מליון שח.. עסק קטן או גדול??

 

אני עסק קטן, למה אני צריך מערכת ERP – זום פריוריטי ?  

כמו שכבר הבנתם, הגדרת עסק קטן, בינוני או גדול היא לא קבועה או מוחלטת, אך ההחלטה לנהל את העסק על כל המשאבים שלו, מלאי , מכירות , לקוחות, כוח אדם וכו, היא החלטת כבדת משקל אשר יכולה להיות הרת גורל.

בחירת מערכת תוכנה היא חלק נכבד מאותה החלטה ומערכת ZOOM פריוריטי מעניקה למשתמשיה יכולות כמט בלתי -מוגבלות בזכות הגמישות שלה להתאים לצורכי הלקוח.

הטמעת מערכת ERP בעסק היא  השקעה ולא הוצאה! ההשקעה הזו , בניהול ושימוש נכון נושאת תשואה חיובית נאה לאורך הזמן:                  

  • בזכות התאמה לגודל וסוג העסק -מערכת ERP , CRM, ניהול מלאי, ספקים, רכש והנהלת חשבונות אשר מותאמת לעסקים קטנים עם אפשרות קלה ופשוטה להפליא לעבור למערכת Priority כאשר העסק יגדל.(קרא בהרחבה על יכולות המכירות, CRM ושיווק >>>)
  • ניהול מרכזי למשאבי העסק – באמצעות מערכת ERP , אתם יכולים לנהל באופן יעיל מדוייק ובזמן אמת את כל התהליכים בעסק, מכירות , שירות, מלאי, רכש. להיות תמיד עם האצבע על הדופק, לנהל התראות , חוקים עסקיים , בקרות ודוחות מפורטים.
  • מוצר כחול לבן – התוכנה פותחה ע"י פריוריטי סופטוור ומעדכנת את המערכת באופן תדיר על פי השינויים בשוק ובחקיקה בישראל, פיתוחים ושיפורים לאורך הזמן ועוד
  • תוכנת הנהלת חשבונות מושלמת – הפקת חשבוניות, מעקב אשראי ואובליגו, הפקת דוחות, ניהול תקציבים ומרכזי רווח, ניהול תזרים מזומנים , תיקי יבוא ועבודה רב-מטבעית. אפשרות ניהול מספר חברות ותתי חברות ועוד. (קרא בהרחבה על יכולות הנהלת חשבונות >>>)

 

 

 

 

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ומידע נוסף התקשרו :
058-4500100 או לחצו על הלינק: צור קשר

Bookmark the permalink.

Comments are closed