שאלות ותשובות FAQ לתוכנת זום לעסקים / המרות מלאי

הוראות הפעלה : המרת מלאי

מטרת התהליך

  • לרשום המרת פריט מסוים לפריט אחר, אשר בעקבותיה מלאי הפריטים מתעדכן בהתאם.

תשתיות נדרשות

  • הקמת מחסנים לפי הוראות ההפעלה לפתיחת מחסן.
  • הקמת פריטים.

תיאור התהליך

  1. יש להיכנס למסך המרות.
  2.  יש לציין את תאריך ביצוע ההמרה. מספר תעודה יוקצה אוטומטית, ולתעודה יוקצה סטטוס "טיוטא".
  3. בלשונית פרטים כלליים, יש לציין את שם המחסן שבו מתבצעת ההמרה בעמודה מחסן מנפק.
  4. יש להיכנס למסך הבן מוצרים אחרי ההמרה, ולפרט את הפריטים שהתקבלו כתוצאה מההמרה:
  • יש לציין את מק"ט הפריט. תאור הפריט יוצג אוטומטית.
  • יש לציין את כמות המלאי של הפריט שהתקבל לאחר ההמרה בעמודה כמות מפעל.
  1. כשהסמן בשורה של המוצר שהתקבל מההמרה, יש לעבור למסך הנכד מוצר מקור להמרה.
  2. בעמודה מק"ט יש לציין את הפריט שיומר.
  3. אם יש צורך לשנות את הסטטוס או את מספר המנה/פק"ע של הפריט, יש לרשום את הערכים החדשים עבור סטטוס או מנה/פק"ע.
  4. בשדה כמות מפעל, יש לרשום את הכמות המומרת.
  5. יש לחזור למסך המרות ולשנות את סטטוס התעודה ל"סופית".
  6. כדי להדפיס את התעודה, יש להריץ את התוכנית הדפסת תעודת המרה בהפעלה ישירה מהמסך.
  7. כדי לבצע שינויים בתעודה לאחר סגירתה, יש להריץ את התוכנית ביטול סגירת תעודה בהפעלה ישירה מהמסך. התוכנית תעביר את התעודה לסטטוס "טיוטא". לאחר ביצוע השינויים יש להעביר את התעודה לסטטוס הבא.

תוצאות

  • המערכת תגדיל את המלאי לפריט החדש בהתאם לכמות/סטטוס/מנה/פק"ע הרשומים במסך הבן מוצרים אחרי המרה.
  •  המלאי למוצר המקור להמרה יקטן בהתאם לכמות/סטטוס/פק"ע/מנה.


[1] הוראות ההפעלה הסטנדרטיות נועדו לשמש כבסיס ומתווה ללקוחות (ואנשי היישום בהם הם נעזרים) לצורך כתיבת הוראות ההפעלה הפרטיות של כל לקוח ולקוח. הוראות ההפעלה מעצם מטרתן, נרשמו באופן פרטני ביותר. אי לכך, על הלקוח לוודא לפני הפעלתן ע"י המשתמשים במערכת "חיה", את מידת התאמתן לתהליכי העבודה הייחודיים הנהוגים אצלו.

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ומידע נוסף התקשרו :
058-4500100 או לחצו על הלינק: צור קשר

Posted in: הוראות הפעלה לתוכנת זום לעסקים, לוגיסטיקה - הוראות הפעלה

Comments are closed